1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 638938

Sv: Nyförvärv?
skurknnn: Klart det finns inga garantier. Men det finns det inte för någon spelare. I leskas fall så hade han aldrig varit utanför Tjeckien innan han kom till Sverige. Han sket väl på sig som Laakonnen. Jämför det med Benda som varit lite kors och tvärs och dessutom har internationella meriter som få, om ens någon har i hela elitserien. Det talar för att han inte pissar i byxan vid ett miljöombyte.
McCabe tog väl inte elitserien på allvar. Vad vet jag?

Benda är inte 100 % säker men det är som sagt ingen. Men Benda har alla förutsättningar att bli ett stort tillskott för Timrå, inga tvivel om det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.