1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 639521

Sv: Vilka får gå
kockjanne: Jag är verkligen inte rätt person att uttala mig om vem som varit sämst av Timrås forwards då jag än så länge i år endast följt laget genom radiosändningar på nätet. Det är väldigt lätt att döma ut en spelare för att han inte har just den eller de egenskaper man själv värderar högt. Har verkligen Crippe varit så genomgående dålig att han borde få lämna truppen?

Man ska ju ta statistik med en nypa salt ibland, men jag tycker det känns som om att de båda danskarna är en stor besvikelse. Regin har fjuttiga fyra poäng som facit, samtidigt som Nielsen är överlägset sämst (-16) i plus/minus-statistiken. Crippe ligger på -3 hittills, vilket är bättre än snittet bland forwards.

Det här är ju bara min åsikt, men jag tvivlar starkt på att Crippe är sämst i Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.