1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 644873

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2005-12-29
Laken: Som jag ser det finns det inget alternativ till Svoboda. Jag tycker att han står för en fullt godkänd insats i dag. Han gjorde några svettiga räddningar. Han kommer att bli otroligt viktig, hoppas att han också kan växa ut till den matchvinnare vi behöver.

Vi gör även 4 mål i dag! 3 mål i första perioden, när hände det senast? Om jag får säga det så tycker jag också att de flesta av målen var ganska snygga.
Roligt att linen med Regin, Ström och Wennerberg fungerade och producerade. Två mål på två matcher av Wennerberg, härligt!
Nilsson och Hallin tyckte jag fungerade bra, otroligt skönt att ha Hallin tillbaka i laget.

Tror det var otroligt viktigt att börja med en vinst i "måste-vinna-matcherna-serien" som påbörjades i dag. Det var nog fruktansvärt bra för självförtroendet.

Härligt Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.