1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 644989

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2005-12-29
Hälge: Väntar bara på att dom första "Svoboda_lover"-nicken ska dyka upp här nu. Jag själv känner väl att han bör visa lite mer, även om han visade upp några schyssta moves idag. Kändes lite svajigt där i slutet dock. Att det är en bra målvakt råder det dock inga tvivel om.

En totalt förändrad Wennerberg nu, speciellt i första perioden. Tidigare har han bara sett ledsen och vek ut. Riktigt kul att se. Håller han samma klass framöver så kan han nog kanske sluta mellan 7-10 kassar när grundserien är färdigspelad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.