1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 644992

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2005-12-29
Hälge: Roligt att han ger tillbaka till klacken. Det är den ju faktiskt värd. Halvhjärtade tackningar suger, bättre då med en spelare som kan visa lite känslor. Hoppas att klacken, och publiken i stort, får honom att känna mer för laget och ge allt vad han förmår för att hjälpa oss.

En smula optimistisk efter en match som denna, men jag tror stenhårt på Svoboda. Om ett par matcher får vi svaret om det var fel gjort eller inte...

Efter Timrås 4:e mål drog klacken igång en ramsa som jag inte alls kände igen. Någon som kan berätta för mig vad som sades i ramsan?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.