1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 648234

Sv: Timo Pärssinen
mikenomad: Håller med! Får vi en spelare som Timrå Pärssinen så KANON!
Men det kanske inte går och då får vi hoppas.. att vi åtminstonde! skulle få loss nån av de bästa från allsvenskan för att bredda truppen o också konkurensen inför den mycket viktiga slutdelen av serien. Det finns en del intressanta namn och även om dom inte är i nämnda T.P:s klass så kanske de lättare går att
köpa loss för de återstående 2-2,5 månaderna av säsongen..mångas kontrakt går ju ut nu i april.
Vi måste ju också göra allt för att undvika k-serien o det är ju ytterliggare en anledning till maximala försök att värva!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.