Jag fick Ö-viks värsta gaphals i stolen bakom mig igår, men vem bryr sig... Åkte upp bl a för att få uppleva den fanatiska MoDo-publiken... Well, kan säga att Timrå-publiken håller minst samma klass!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag fick Ö-viks värsta gaphals i stolen bakom mig igår, men vem bryr sig... Åkte upp bl a för att få uppleva den fanatiska MoDo-publiken... Well, kan säga att Timrå-publiken håller minst samma klass!