Håller med! Förmodligen skulle trycket vara så jävla mycket högre... Vi är ju knappast bortskämda med slutspelsplatser...!
Minns tillbaka hur vi hånade VIK-fansen för ett par år sedan för att de var så få och loja... Detta beror förstås på att de hade mer än tio år i eliten bakom sig! Redan andra säsongen är även vi gamla och trötta... Jag skäms fan i mig för vad jag skrev för två år sedan! Självklart tillhör man numera den gamla och trötta fanskategorin... Sorry VIK! Allt är förlåtet...!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller med! Förmodligen skulle trycket vara så jävla mycket högre... Vi är ju knappast bortskämda med slutspelsplatser...!
Minns tillbaka hur vi hånade VIK-fansen för ett par år sedan för att de var så få och loja... Detta beror förstås på att de hade mer än tio år i eliten bakom sig! Redan andra säsongen är även vi gamla och trötta... Jag skäms fan i mig för vad jag skrev för två år sedan! Självklart tillhör man numera den gamla och trötta fanskategorin... Sorry VIK! Allt är förlåtet...!