Det är lugnt! Bakom mig satt en eventuellt lätt förfriskad tjockis och skrek skiten ur sig så fort Lule rörde en MoDo-spelare... Helt okej för mig! Vad slutspel anbelangar har jag ett MoDo-hjärta, så... lycka till!
Den där historien om att "de flesta olyckor sker i hemmet" inför matchen var jävligt cool, likaså introt... MoDo håller högre klass än Timrå på de flesta fronter, tyvärr...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är lugnt! Bakom mig satt en eventuellt lätt förfriskad tjockis och skrek skiten ur sig så fort Lule rörde en MoDo-spelare... Helt okej för mig! Vad slutspel anbelangar har jag ett MoDo-hjärta, så... lycka till!
Den där historien om att "de flesta olyckor sker i hemmet" inför matchen var jävligt cool, likaså introt... MoDo håller högre klass än Timrå på de flesta fronter, tyvärr...