1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64974

Sv: Markus Sjöberg
Förr ansåg jag att TIK helt klart hade norrlands och kanske en av hockeysveriges bästa klackar. Men nu är jag inte så säker längre. Och låt mig spekulera om ytterligare 3 år i Elitserien så är våra fans precis sådär tråkiga som alla andra fans är. Fast det har kanske redan inträffat. Det är dags att vakna upp från illusionen. Fast med dagens hektiska spelschema så är det nog tänkt att fansen först ska få vakna upp från tristessen i slutspelet. Då är det nästan roligare ur ett supporterperspektiv att ha derbyn mot Sundsvall lite då och då. Mot Modo blir det ändå ingen riktig derbystämning. Nu känner jag mig äckligt pessimistisk, tvärtom vad det står i min presentation. Då är det nog dags att lägga sig!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer