Håller med till åtminstone 99%! Innevarande säsong har varit värsta sömnpillret från omgång 1 till 50, i alla fall jämfört med ifjol... Det är först nu den rätta känslan börjar infinna sig! Kvalserien är lite på liv och död och jag tänker anstränga mig för att kunna se så många TIK-matcher som möjligt... Fasen sicken pärs det kommer att bli, vi kommer nog alla få minnen för livet... Likt kvalserien 2000 (nästan)!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller med till åtminstone 99%! Innevarande säsong har varit värsta sömnpillret från omgång 1 till 50, i alla fall jämfört med ifjol... Det är först nu den rätta känslan börjar infinna sig! Kvalserien är lite på liv och död och jag tänker anstränga mig för att kunna se så många TIK-matcher som möjligt... Fasen sicken pärs det kommer att bli, vi kommer nog alla få minnen för livet... Likt kvalserien 2000 (nästan)!