De kompetenta tycks tyvärr lysa med sin frånvaro, till skillnad från i MoDo och Brynäs... Kapanen KAN dock rädda oss i kvalet... eventuellt! Spännande som satan blir det ju, nerver...!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
De kompetenta tycks tyvärr lysa med sin frånvaro, till skillnad från i MoDo och Brynäs... Kapanen KAN dock rädda oss i kvalet... eventuellt! Spännande som satan blir det ju, nerver...!