Bara det börjar bra så tror jag att Timrås supporterskar kommer att härska runt omkring i landets ishockeyrinkar. Precis som vi gjorde året när vi gick upp. Själv har jag bara orkat åka på ett par resor i år mycket beroende på de dåliga resultaten.
Har redan bestämt att jag ska åka och se Leksand och AIK borta sen så beror det lite på vilka lag som tar sig till kvalserien om det blir några fler matcher. Sen så pratar man ganska mycket hockey på dagarna och det är många med mig som resonerar likadant när det gäller att åka och stötta Timrå IK.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har redan bestämt att jag ska åka och se Leksand och AIK borta sen så beror det lite på vilka lag som tar sig till kvalserien om det blir några fler matcher. Sen så pratar man ganska mycket hockey på dagarna och det är många med mig som resonerar likadant när det gäller att åka och stötta Timrå IK.