1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64991

Sv: Markus Sjöberg
Kongo/ernie:
Brännborns är Ängelholms största matvaruaffär. Var i privat ägo (Rune Brännborn) tills alldeles nyligen. I framtiden kommer det visst att heta ICA Maxi eller något. Ligger vid norra infarten till Ängelholm, inte långt från E6:an.
Det finns ett "Lilla Brännborns" också, lite närmare stan till.
Rune Brännborn har f.ö. ett stort Röglehjärta och har varit stor sponsor i massor av år.

Tja, sånt här får man hålla på och snacka om i värsta playofftider och kvalserieuppladdningar. Vi har spelat färdigt för denna säsongen, som vanligt :-(

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer