Ser även jag fram emot att få resa runt i riket (Solna, Leksand, Boden...) och svinga bägare med coola snubbar som håller TIK närmast hjärtat... Vill också åka ner till Globen och Masriket, hoppas bara att speldatum stämmer någorlunda med ens eget schema... Det är väl AIK hemma som gäller i premiären den 27/3!? Fan, redan där avgörs ju mycket... *biter på naglarna när jag skriver*
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser även jag fram emot att få resa runt i riket (Solna, Leksand, Boden...) och svinga bägare med coola snubbar som håller TIK närmast hjärtat... Vill också åka ner till Globen och Masriket, hoppas bara att speldatum stämmer någorlunda med ens eget schema... Det är väl AIK hemma som gäller i premiären den 27/3!? Fan, redan där avgörs ju mycket... *biter på naglarna när jag skriver*