Så sant första matchen är oerhört viktig speciellt när man får börja mot AIK. Lyckas vi ta sex poäng på de två första matcherna har vi ett strålande utgångsläge och kommer förmodligen spela i elitserien även nästa år.
Hur ser ni på motståndet. Vilka lag hoppas ni ska ta sig till kvalserien?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur ser ni på motståndet. Vilka lag hoppas ni ska ta sig till kvalserien?