Ja nu är väl inte Lottningen till kvalserien klar så vi vet väl inte än vilken vi får möta första marchen,,,,
Personligen ser jag att löven tar sig till kval, för dom lär ju kanske inte spela för att gå vidare, utan för att få den slanten från förbundet iomed att dom avanserar till kvalserien,
Och alla lag som kommer nerifrån kommer vara svår, för dom kommer grisa kopiöst, för att slå ett es lag
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Personligen ser jag att löven tar sig till kval, för dom lär ju kanske inte spela för att gå vidare, utan för att få den slanten från förbundet iomed att dom avanserar till kvalserien,
Och alla lag som kommer nerifrån kommer vara svår, för dom kommer grisa kopiöst, för att slå ett es lag