1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 65085

Sv: Markus Sjöberg
Jimmy: Vad beror det på då? Att han har haft svårt tidigare under denna säsong att platsa? Jo det beror på att Ulin och Grutting (tränaren), har olika synsätt på hur hockey ska spelas och dessutom har han haft problem med en krånglande axel som han fick en felaktigt ställd diagnos på och som har hämmat honom till och från under vintern och våren men till slut upptäcktes felet och han fick därför morfin mot skadan och är nu helt återställd, fit for fight!!! Orsakerna är många till varför han inte platsat i vinter. Bäst gick det för Ulin under Sandlins ledning. Med dom rätta förutsättningarna och förberedelserna - kan man försätta berg!

Glöm aldrig det!

TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer