För att återföra tråden till ursprunget: Tillbaks med Sjöberg i rödvitt. Ulin kunde fortfarande byta åkriktning utan att man förstod hur, såg jag i träningsmatchen mot Mora i höstas. Så här efteråt var dom oroande tendenserna i TIK redan där, för den som hade ögon. Ulin och Sjöberg, vill ha er igen, Tjobba borde fortfarande kunna ge mer än några av de nuvarande backarna. Dom tre vore fanvärda ett årskort på stå!!! earnie eagle: överens?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tillbaks med Sjöberg i rödvitt. Ulin kunde fortfarande byta
åkriktning utan att man förstod hur, såg jag i träningsmatchen mot
Mora i höstas. Så här efteråt var dom oroande tendenserna i TIK
redan där, för den som hade ögon.
Ulin och Sjöberg, vill ha er igen, Tjobba borde fortfarande kunna ge
mer än några av de nuvarande backarna.
Dom tre vore fanvärda ett årskort på stå!!!
earnie eagle: överens?