ernie eagle: Tjobba, Sjöberg och Ulin är inga spelare som kommer att vara tongivande i ett elitlag. Ingen av dom är särskilt unga heller, men någon av dem kan vara med och fylla kvoten av spelare med rutin och TIK-hjärta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tjobba, Sjöberg och Ulin är inga spelare som kommer att vara tongivande i ett elitlag. Ingen av dom är särskilt unga heller, men någon av dem kan vara med och fylla kvoten av spelare med rutin och TIK-hjärta.