-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Mina kedjor i matchen mot Luleå:
Första:
Manderville - Regin - Warg
Kommentar: Leadingline! Satsa på Peter nu, så bra som han var igår så är han precis den spelartyp vi behöver. Ge han en ritkig chans nu med mycket speltid och en bra omgivning!
Andra:
Hallin - Nielsen - Nilsson
Kommentar:
Dessa herrar är i alla fall halvheta. De svarar för bra fart och skulle komplettera varandra bra.
Tredje:
Wennerberg - Ström - Sloan
Kommentar: Peter Ström har svårt med sargspelet, väldigt kantig skridskoåkning. Däremot är han skicklig i att hålla i pucken, testa han som center istället. Wennerberg är bättre nu än före jul.
Fjärde:
Crippe - Gahn - Robban
Kommentar: Sämre än sämst igår. Hualigen. De förtjänar inte mer än sparsamt med speltid i morgon.
Backparen som vi hade igår funkar att köra vidare på. Men sätt in CJ i alla powerplay.
Jag vill också se en enklare Sanny Lindström, varför kan han inte vara som han va förut? Han måste tagga ner, spela enklare, sarg ut, smälla på och täcka skott. Inte föra spelet offensivt och stå på skott i powerplay. Det får någon annan göra.