Et tu Brute : Det fanns en tid innan 1980-talet. Många vägrar att tro det, men det är sant. Det finns om inte annat ett antal kraftigt utsvängda byxor bevarade för historiskt intresserade att nysta i någon gång i framtiden som bevisar det. Det var då som allt var så okomplicerat . Man spelade hockey i en grundserie och de fyra första i den norra och södra serien blev kvalificerade till en slutspelsserie som var rak. Gå till något antikvariat och blås av dammet från "Årets Hockey 1973/1974 kommer Du att finna att det fanns hockeyspelare och lag och att det var ruskigt mycket folk på läktarna ( ståplats) och de flesta hade ganska roligt. Det fanns dessutom ett röd-vitt lag som ångade på ganska bra på den tiden.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Många vägrar att tro det, men det är sant.
Det finns om inte annat ett antal kraftigt utsvängda byxor bevarade för historiskt intresserade att nysta i någon gång i framtiden som bevisar det.
Det var då som allt var så okomplicerat . Man spelade hockey i en grundserie och de fyra första i den norra och södra serien blev kvalificerade till en slutspelsserie som var rak.
Gå till något antikvariat och blås av dammet från "Årets Hockey 1973/1974 kommer Du att finna att det fanns hockeyspelare och lag och att det var ruskigt mycket folk på läktarna ( ståplats) och de flesta hade ganska roligt.
Det fanns dessutom ett röd-vitt lag som ångade på ganska bra på den tiden.