Et tu brute: Det var den jag menade. Men den gällde väl längre än att den kan kallas parantes? Vill ni veta nåt så har jag Pappa Kongo's Årets Ishockey från -57 till -75 uppe i bokhyllan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det var den jag menade. Men den gällde väl längre än att den kan kallas parantes?
Vill ni veta nåt så har jag Pappa Kongo's Årets Ishockey från -57 till -75 uppe i bokhyllan.