Farbror Hasse: Japp, eran Brynäsmatch har gått till historien.
Pratar vi rak serie och "the winner takes it all" så har vi ju naturligtvis våran fotbollsallsvenska att kika på. En rak serie där vinnaren koras till svensk mästare...mycket enkelt. Men det har aldrig förekommit i hockeyn.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pratar vi rak serie och "the winner takes it all" så har vi ju naturligtvis våran fotbollsallsvenska att kika på. En rak serie där vinnaren koras till svensk mästare...mycket enkelt. Men det har aldrig förekommit i hockeyn.