1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 651946

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09
I Kenta snackar så säger Kenta att "Kedjorna blir desamma som mot Modo". Betyder det så som man började matchen eller så som man slutade den? Börjar man matchen ikväll så som man började matchen mot Modo blir jag mörkrädd på riktigt. Det man presterade i de två första perioderna liknade mer matcherna mot Leksand och SSK hemma, och samtliga Moramatcher. Det enda som räddade oss från ett större fiasko än 3-0 var Svoboda.

Även om det inte finns mycket att hämta på marknaden, så börjar nog mitt förtroende för Kenta sina. Crippe, Gahn och Robban har varit helt under isen en längre tid nu. Ändå får man till varje matchstart nytt förtroende, och man lyckas alltid med det man gjorde i matchen före. Alltså ingenting.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.