1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 652556

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09
Nu släppte man visserligen till mål direkt idag. Men gå ner på folk direkt i matchstarten för att försöka förhindra att vi hamnar i underläge match på match, tar vi sedan ledningen kan man gå runt på 4 femmor. Och hur fan kan man toppa laget med en minut kvar med Manderville? Visst han har varit bra förut, men hur het har han varit dessa två matcher? Oduglig säger jag. Varför inte Mange Nilsson som åtminstone var stekhet, eller Hallin. Ytterst märklig toppning. De som borde bänkats idag var väl Manderville, Gahn och Crippe.

Nu går vi för en poäng nästa vecka, kanske klarar vi då att hålla lagen under oss kvar där då.

Thomas Andersson i OS, kan bli ett jävligt kul OS det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.