dr D: Men omdömet har förändrat min bild av dig: Jag står med rödvita halsduken i hand och bugar..."rookie", "erfaren", jag smakar på orden..."ähh, vad är en bal på slottet, den kan va...." Nåiallafall, som Lindeman skulle ha sagt, kan jag hålla liv i en tråd som handlar om min gamle favvo, M. Sjöberg så är jag nöjd, Lindemän eller inte, fast vita Lindeman är ju jävligt gott till fisk, byetheway!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men omdömet har förändrat min bild av dig: Jag står med rödvita
halsduken i hand och bugar..."rookie", "erfaren", jag smakar på
orden..."ähh, vad är en bal på slottet, den kan va...."
Nåiallafall, som Lindeman skulle ha sagt, kan jag hålla liv i en tråd
som handlar om min gamle favvo, M. Sjöberg så är jag nöjd,
Lindemän eller inte, fast vita Lindeman är ju jävligt gott till fisk,
byetheway!