1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657789

Sv: Vart gick det snett, och vad beror det på?
Per HApps: Lugn, lugn. LHC kommer också att göra fiaskosäsonger. Detta är den tredje lyckade i rad för deras del. Och då ska vi komma ihåg att båda föregående toppsäsonger slutat på värsta tänkbara sätt: ut med 2-4 i kvarten mot Timrå respektive SSK.

Själv trodde jag LHC skulle få det tungt i år. Tyckte att centersidan såg klen ut (förmätet måhända ur ett TIK-perspektiv), men en pånyttfödd Söderström flankerad av en utblommad Tim Eriksson samt den tidigare doldisen Emwall resulterade i en högst otippad toppkedja .
Tänkvärt: majoriteten av LHC:s bulletinskribenter ville avbryta Söderströms kontrakt efter hans miserabla fjolårssäsong. Så kan det gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.