1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657819

Sv: Vart gick det snett, och vad beror det på?
Det är inte så konstigt att tabellen ser ut som den gör.Det finns 4-5 lag som är ganska jämna i botten.Tittar man på målvakterna i dessa lag så har TIK haft den sämsta målvakten.Tittar man på forwards så har de andra lagen 2-3 spelare som sticker ut o kan avgöra matcher.Timrå har inte dessa o det har varit avgjörande i många jämna matcher.ANG nya spelare det finns inte så mycket på marknaden.Folk som tror att det bara är att värva kan ju vara sportchef för en dag.Det finns 11 andra lag som också vill åt de här spelarna

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.