1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657844

Supporterklubbsavdelningarnas banners
Hejsan jag skulle vilja han en liten banner som kanske är ungefär såhär stor som på bilden www.timraik.nu/filer/annonser/webradio/lyssnaelithockey0506_120px.jpg av varje liten supporterklubb såsom TIK031, TIK036 o.s.v. Jag tänke att en som jobbar i just den supporterklubbsavdelningen kunde lägga upp en liten banner för sin supporterklubbsavdelningen eller skicka den på mejlen. Jag hade tänkt göra en stor snygg logga med alla små banners och sedan länka till era sajter från RS också så att andra sajter skulle kunna använda den stora loggan och länka vidare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.