Baker: Gå in på EV Zug´s forum (länk uppe till höger) och läs lite på tyska. Jag försökte fiska lite info igår på engelska, men deras supportrar verkar inte veta att han vill därifrån, tolkar jag det som. Min engelska är väl inte heller så j--la bra....
Är det någon som är duktig på tyska, så gå in och läs och kom med en sammanfattning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Är det någon som är duktig på tyska, så gå in och läs och kom med en sammanfattning.