Nye påven tänker avskaffa limbo... Timrå IK kommer upp till ytan efter ett lyckat byte av koordinatpunkter.
Det är som om ett jävlaranamma infunnit sig samtidigt som konkurrensen hårdnat i laget och det nya blodet anlänt med förnyad kraft och inte minst ny tro. Nu har vi spottat blod tillräckligt länge under gamarnas glidande skugor. Stoppat blodflödet och lyckats uppbåda all kraft. Tre raka segrar och den siste elektrikern ut ur arenan kan glömma sitt uppdrag att släcka lyset. Lagmaskinen fungerar. Vem säger vad var det jag sa..-nu?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå IK kommer upp till ytan efter ett lyckat byte av koordinatpunkter.
Det är som om ett jävlaranamma infunnit sig samtidigt som konkurrensen hårdnat i laget och det nya blodet anlänt med förnyad kraft och inte minst ny tro.
Nu har vi spottat blod tillräckligt länge under gamarnas glidande skugor. Stoppat blodflödet och lyckats uppbåda all kraft.
Tre raka segrar och den siste elektrikern ut ur arenan kan glömma sitt uppdrag att släcka lyset.
Lagmaskinen fungerar.
Vem säger vad var det jag sa..-nu?
Jaså ingen? :-)