1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 686979

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kevin O Shea: Ja jag läste om A.A på nån djurgårdssida om hans egenskaper att de liknade Aaltos som du säger bra pp-skott offensiv kraft.
Tyvärr stod det också att skridskoåkningen kunde vara lite seg..precis som Aaltos har varit när han blivit på efterkälken i defensiven.
Men han är ju bara 83:a och kan säkert utveckla den sidan ytterliggare
under vår Kenta. (hypotetiskt tills vidare)

Växjös
Johan Ejdepalm är en 82:a som är både hypersnabb på skridskorna och har en mycket vasst skott dessutom. Där har vi också en bra pp-back för Tik(hypotetiskt )..
23-24 rätt bra ålder då det fortfarande finns utvecklingsmöjligheter kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.