1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 689266

Sv: Halsduk
orion: Egentligen är väl schlagern i sig stendöd numera. Jag menar den traditionella schlagern finns ju inte längre. Men det skallvi vara jäkligt tacksamma och glada för.

Nuförtiden är ju det som kallas Melodifestivalen mest en kringresande bordell där alla vill vara medoch bli påsatta på bästa sändningstid om lördagskvällarna.

Hårdrockare, punkare, rappare, symfoniker, läderbögar, religiösa samfund, popsnören, countryfrälsta, proggare, jazzentusiaster och gud vet allt.

Det är ju liksom ingen hejd på galenskaperna längre.

Bara en sån sak som att The Poodles är i FINALär ju otroligt.

Jag tar mig för pannan och hoppar i säng!

A night of passion - ladies and gentlemen!

Goodnight sweethearts!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.