1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 689298

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Tycho: nej vi hade knappast gjort ett bättre sportsligt resultat, men ett bättre ekonomiskt. Dessutom hade väl Timrå som förening fått lite cred för att man släppt fram juniorer istället för att som man gjort även förut, värvat medelmåttiga dyra föredettingar/utlänningar. Ser man på hur juniorer klivit fram i Förlunda, Luleå och Modo i år så borde vi iaf kunnat haft en eller två istället för de nämnda spelarna nedan. Visst dessa lag hade någon form av självförtroende och det var enklare för deras junisar att komma in och spela då. Men med junisar hade man kunnat ta en fjärdekedja för vad det är och matchat dem tre byten per period. Gahn hade fått ta ett stort lass i defensiven, något som han fortfarande behärskar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.