1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 695074

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kerstin_k: I år gör man inte det misstaget! Hadelöv är hungrig på revansch efter några mediokra säsonger. Tillsammans med Branda, Åkerman, Prochazka, Werna och Antos grejar SAIK detta i år. Och för övrigt tycker jag det är småaktigt att onda över Skellefteå för en spelares skull.

Fan vad härligt det skulle vara med Skellefteå i Elitserien igen. En riktig vitamininjektion. i mötena med SAIK då vet man att Timrå tänder till. Det är en oskriven lag.

Täta, tuffa, heta, rafflande matcher mot Luleå, Skellefteå, MoDo och Brynäs nästa säsong - wow!

Bara åsynen av Jonte Hedström i en svartgul-dress får mig att se rött. Bättre tändvätska kan man inte få.

Vi skall pissa på Skellefteå nästa säsong!

Välkommen tillbaks Peo Larsson förresten!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.