1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 695153

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
eloff: Vad T Johansson sa inför den här säsongen känns inte särskilt relevant just nu. Tror nog han plus en del övriga i ledningen lärde sig en läxa när det gäller just vad som är prioritet nr 1 (bland annat).

Det finns inga som helst planer på ett nytt arenabygge i hamnen eller nånannanstans i regionen. Däremot snackas det om en utbyggnad av EON, vilket jag tror kommer genomföras inom ett par år.... Och uppemot 7000 i kapacitet bör duga alldeles utmärkt för att kunna konkurrera högt och ett etablerat lag. tja, 5800 räcker det också.
Sedan har väl inte läget på arenan så stor betydelse? Sundsvallborna har alltid varit mobila nog att ta sig ut till Timrå för att kolla på hockey. Fan arenan ska väl inte behöva vara i centrum heller..

Timrå kommer säkert ta hit ett par toppspelare, wait and see. Hört talas om spelare som Pärssinen? antagligen inte, att du öht yrar om div1 bevisar att du inte har någon direkt koll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.