-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4976)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vem är denne man? Som dyker upp från ingenstans och sprider sån glädje i supporterleden.
Och hur kan han komma i diskussion mot RR2???
Ni borde ju finna varandra direkt!
Ännu en frisk fläkt.
Välkommen in i HS Eloff!
(Nu tror ju jag att du egentligen är etablerad och bara har bytt namn)
Fråga till RR2....
Hur kan det komma sig att du inte har en toppposition i någon klubbledning i landet.
Du visste i våras hur TIK "Borde ha värvat". Du kan via torftiga webbrapporter i sifferform göra klockrena analyser av en J20 match och visste till och med hur Timrå IK borde ha byggt sin Arena redan innan den var byggd.
Du måste ju vara en oerhörd tillgång för den klubb som skulle engegera dig.
Om inte annat så kan du fråga Aftonbladet om du kan få vikariera som siare när Sol- Britt vill vara ledig.