RocknRolf2: De tre stora VF F-stad o HV har ju 9 backar i sina trupper inkl. nån egen yngre förmåga. Så kanske man kunde önska detsamma för TIK.. alltså 3 nya backar (sammanlagt 9 inkl. Moe) eftersom truppen skulle bli "lite större än i fjol enl. uppgif)..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
nån egen yngre förmåga. Så kanske man kunde önska detsamma för
TIK.. alltså 3 nya backar (sammanlagt 9 inkl. Moe) eftersom truppen skulle bli "lite större än i fjol enl. uppgif)..