1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 696184

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Skarin: Nej precis! En skadefri Kalle K till vintern och en pånyttfödd Wennerberg kan göra underverk. Men om så inte skulle bli fallet så får de gå.

Nubben höll med mig i min analys kring detta. Därför borde man testa dessa liner (helst den första) med följande utseende tycker jag (lite dröm också)

Koskinen - Styf
Pärssinen - Warg - Wennerberg

Strålman - Sanny Lindström
Robban - Regin - Nordgren

Johan Svedberg - Petri Kokko
Jonathan Hedström - Nielsen - Hallin

Magnus Nyberg - Eric Moe
Oscar Sundh - Jonas Lindström - Jens Nilsson

Eventuellt byter man ut Jens Nilsson mot Johan Ryno.

I övrigt tycker jag att minmix ser spännande ut om vi nu får hem Gunno och Jonte.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer