ernie eagle: Wennerberg var ju inte så vidare komplement tills. med Warg i första delen av säsongen iallafall...Han började däremot att visa en klar förbättring mot slutet av säsongen. Men då inte tills. med Warg..Jag kommer inte ihåg vilka han matchades med??? Men tror Pärssinen också behöver en mer teknisk kedjekamrat åtminstonde sägs han ha spelat tills. med andra tekniska spelare när han presterat som bäst!! Jens Nilsson han kommer nog PÅ SIKT att bli bra men är ännu tex. för långsam på skridskorna för elitserien.. och nu behöver vi spelare i .. "minst".. Ryno o Sundh klass !
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men tror Pärssinen också behöver en mer teknisk kedjekamrat åtminstonde sägs han ha spelat tills. med andra tekniska spelare när han presterat som bäst!!
Jens Nilsson han kommer nog PÅ SIKT att bli bra men är ännu tex. för långsam på skridskorna för elitserien.. och nu behöver vi spelare i .. "minst".. Ryno o Sundh klass !