RocknRolf2: Ja är det som kan riktnumret till Gotland! Finns en Lottomiljonär där,likaså en i Enskede som har odrägligt mkt pengar. Får Timrå IK en sisådär 10-15milj är saken biff.
Dåkan vi utmana hockeysociteten om de riktigt stora namnen.
Skall lämna in Lotto imorrn på Timståhls! Blir det miljonregn över timråkan ni vara säkra på att Nubben snart har en oas av pengar att ösa ur!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dåkan vi utmana hockeysociteten om de riktigt stora namnen.
Skall lämna in Lotto imorrn på Timståhls! Blir det miljonregn över timråkan ni vara säkra på att Nubben snart har en oas av pengar att ösa ur!