ernie eagle: Man får ju också inse att kenta o kenta tillsammans oftast sett våra juniorer tillräckligt mycket för att göra mer relevanta bedömningar av deras olika styrkor/svagheter än vad vi (de flesta supportrarna kan bedöma).
Nyberg tex. har ett mycket bra skott. Men är rel. långsam på skridskorna det syntes tydligt mot Dif. Kommer naturligtvis att förbättras o då blir ju möjligheten större men knappast just nu.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
olika styrkor/svagheter än vad vi (de flesta supportrarna kan bedöma).
Nyberg tex. har ett mycket bra skott. Men är rel. långsam på skridskorna
det syntes tydligt mot Dif. Kommer naturligtvis att förbättras o då blir ju möjligheten större men knappast just nu.