FM: Ajtuella för J-VM nästa år!! Låt Moe köra J18 VM först. vad gäller Nyberg så kan jag inte uttala mig om nån aktuell plats i J-VM men vem vet.
Det betyder inte att man går in i ett ES lag så där pang på. Många JVM spelare lirar i Allsvenskan och det är väl en lämplig plats att börja på tycker jag..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det betyder inte att man går in i ett ES lag så där pang på. Många JVM spelare lirar i Allsvenskan och det är väl en lämplig plats att börja på tycker jag..