Kan du redogöra, i detalj, hur aktiv Nubben var i detta fall? Och vad han i så fall gjorde fel. Om inte annat så kan du ge Nubben ditt telefonnummer så kan du sköta förhandlingarna med spelaragenterna åt honom.. Med "den rätta insikten"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mer aktiv???
Kan du redogöra, i detalj, hur aktiv Nubben var i detta fall?
Och vad han i så fall gjorde fel.
Om inte annat så kan du ge Nubben ditt telefonnummer så kan du sköta förhandlingarna med spelaragenterna åt honom.. Med "den rätta insikten"
Mer aktiv.... Pyttsan!