1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 696659

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
FM: Nu är det ju faktiskt så att Timrås juniorer, bortsett från denna säsong och säsongen 02/03, hamnat klart efter Modo i J20 Superelit, räknat från och med säsongen 99/00. Du grundlägger dina argument på att dom i år, för en gångs (ok, två) skull hamnat före Modo i tabellen.

Modos hockeygymnasium har alltid haft en stark dragningskraft, och det kommer nog att ta ett litet tag till innan Timrå kan mäta sig med dom, även om det från och med i år börjar se riktigt bra ut.

Jag tycker precis som du att det skulle vara kul med lite fler juniorer i laget, i en fjärdekedja, men vi måste nog inse att dom fram tills nu kanske inte riktigt hållit måttet. Vad vet jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.