Modoante: I Luleå har tom spelat mer än en säsong.Med det vill jag inte säga att han väljer Luleå. Tror att Hedström kommer att välja Skellefteå vid avancemang. Om Skell missar så lär det nog bli en dragkamp om honom från så gott som alla ES-klubbar.Om han nu väljer att komma hem till Sverige.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror att Hedström kommer att välja Skellefteå vid avancemang.
Om Skell missar så lär det nog bli en dragkamp om honom från så gott som alla ES-klubbar.Om han nu väljer att komma hem till Sverige.