1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 699595

Sv: För övrigt...
orion: Froza Schtaan! Aldrig någonsin tidigare har jag varit på allvar jättenervös för utgången i en match som inte gällt LHF. Fast nu var jag ett totalt nervvrak andra halvan av matchen.

Så jävla kul att de grejade det. Nu måste vi väl äntligen få något som liknar riktiga derbyn?

Grattis Jonte, och välkommen tillbaka till ES, och framför allt lär Schtaan önska dig riktigt välkommen hem! Vi ses kommande säsong! Troligen är du mer matchklädd nästa gång jag ser dig än du var senast när jag såg dig kollandes en av LHF:s försäsongsmatcher väldans civilklädd och i allmänhet som vi supportrar är mest (inklusive barhänget).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.