1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 703491

Sv: Var aldrig Lee Jinman aktuell inför 06/07?
eloff: Att kalla Hallin för A-landslagsman är löjligt, det är ett C-lag som är på Norgesemester för tillfället och det är ännu löjligare att jämföra han med Jinman. Pelle är relativt ung och på väg mot sitt stora genombrott.

Han gjorde den gångna säsongen 9 mål i ett bottenlag och tillhörde de klart främsta. Lee skrapade ihop hela 7 pinnar (1 mål, 6 assist...) när han var i TIK och jag tror knappast att en 30-åring utvecklas särskillt mer...

Känns dessutom en aning dumt att av dej att sätta dessa spelare mot varandra då Hallin är en grovjobbare och Jinman en poängkung.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.