1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 703868

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
ernie eagle: Var i helvete kom Z in i bilden?! Det var väl ändå Modin vi pratade om? Det är inte många spelare som överhuvudtaget kan jämföras med Z, så släpp det.

Modin hade nästa bästa poängsnittet, och var nyttig i powerplay. Han var väl inte helt lysande i slutspelet, och ni kanske mest dömer honom efter det?

Han var med och vann Stanley Cup och dessutom gjorde en helt grym säsong då. Ni kanske hade lite för högt ställda förväntningar, samtidigt som han inte riktigt kom upp i maximal standard.

Det där med att älska Timråtröjan är bara löjligt. Z spelar alltid med ett stort hjärta, vilken tröjan han än bär på sig. Detsamma gäller alla andra spelare som visar stort hjärta på isen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.